Zadania dla dzieci z grupy Świerszcze i Mrówki 21.05.2020

Witajcie Kochani 😀 Rozpoczynamy kolejny dzień od krótkiej gimnastyki:

Gimnastyka buzi i języka:

Zadanie nr 1
Zabawa badawcza polisensoryczna „Tajemnicza przesyłka”; Drodzy Rodzice przygotujcie pudło z różnymi skarbami (dobrze żeby miały różną fakturę). Zaprezentujcie dzieciom „tajemniczą przesyłkę” i poproście żeby dla ostrożności jeszcze nie rozpakowywać zaklejonego mocno pudełka, lecz sprawdzić jego zawartość poprzez włożenie ręki w otwór z boku pudełka. Cała sytuacja prowadzić ma do nazwania przez dzieci emocji, jakie towarzyszą im w trakcie poznawania zawartości pudełka.
Zadanie nr 2
Czego się boję? – rozmowa z dzieckiem na temat uczuć, które towarzyszyły podczas dotykania przedmiotów w „tajemniczej przesyłce” . Gdy pojawią się wypowiedzi typu; „czułem strach, obawę, niepokój itp.” wówczas prosicie o podanie przykładów rzeczy, osób, bądź sytuacji, które u nich wywołują u nich strach.
Zadanie nr 3
„Tajemnicza przesyłka” – praca plastyczna
Tworzenie obrazka przedstawiającego przedmiot znajdujący się w pudełku na podstawie informacji o jego cechach uzyskanych poprzez dotyk. Do wykonania tego zadanie możecie użyć różnych przedmiotów i narzędzi plastycznych – to od Was zależy jak wykonacie to zadanie 😉😃
Zadanie nr 4
Podczas wykonywania powyższego zadania posłuchaj piosenki pt. „Złe emocje” dowiesz się z niej, w jaki sposób można pozbyć się „złych emocji”.
 

Zadanie nr 5
Wykonaj karty pracy:
KP4.22b – kolorowanie ilustracji według kodu, nazywanie przyczyn zdenerwowania;
KP4.23a – kreślenie drogi w labiryncie, pisanie wyrazów po śladzie.
Zadanie nr 6
A na koniec druga część fitness’u z Lulisią i Lulitulisiami:

Dzielnie dotrwaliśmy do końca 🤗 Bardzo się cieszymy i mamy nadzieję, że Wy również – buziaki Kochani 😘

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *